ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ

Τόνωση Της Άμυνας Του Οργανισμού Του Παιδιού Σας

  • Αναμφίβολα, η πιο ενδεδειγμένη λύση για να θωρακίσετε τον οργανισμό του παιδιού σας κατά των λοιμώξεων είναι να του δίνετε να καταναλώνει άφθονα φρούτα και λαχανικά και κυρίως αυτά τα οποία είναι πλούσια σε β-καροτένιο και βιταμίνη C, καθώς τα συσταστικά αυτά δρουν ως αντιοξειωτικά στον οργανισμό. Καλές τροφές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού του παιδιού μας είναι: τα πορτοκάλια και ο φυσικός χυμός πορτοκάλι, τα μανταρίνια, το ακτινίδιο, το ρόδι, οι ντομάτες, το μπρόκολο και τα καρότα.
  • Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος και αποφύγετε ιδιαίτερα τα λιπαρά κρέατα.
  • Αποφύγετε να του δίνετε να καταναλώνει τρόφιμα, τα οποία είναι πλούσια σε ω-6 λιπαρά, όπως το αραβοσιτέλαιο, το ηλιέλαιο, το σπορέλαιο και το καρθαμέλαιο.
  • Δίνετα στο παιδί σας συχνά (2 φορές/εβδομάδα) λιπαρά ψάρια (κολιός, ρέγγα, σαρδέλες, σολωμός, σκουμπρί, τόνος σε νερό), τα οποία είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά, τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και δρουν προστατευτικά έναντι των λοιμόξεων.
  • Δίνετε στο παιδί σας θαλασσινά, κυρίως παχιά ψάρια και μαλακόστρακα, όπως επίσης και άλλες τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο.
  • Παροτρύνετε το παιδί σας να καταναλώνει συστηματικά γιαούρτι.
  • Μετριάστε την κατανάλωση ζάχαρης. Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι ελαττώνει τη φυσική άμυνα του οργανισμού.
Categories : Άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *