ΛΑΧΤΑΡΑ ΓΙΑ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

ΛΑΧΤΑΡΑ ΓΙΑ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ

Αν το παιδί σας και κυρίως η κόρη σας έχει λαχτάρα για υδατάνθρακες θα το καταλάβετε την ίδια στιγμή. Όταν αρχίσετε να του μειώνετε τις ανθυγιεινές τροφές, αυτό θα εκδηλώσει μια έντονη επιθυμία για γλυκά, σοκολάτα, άσπρο ψωμί και άλλα επεξεργασμένα προϊόντα όπως μπισκότα, κέικ και σακχαρούχα ποτά. Η επιλογή του σε αυτά τα είδη θα είναι μια καλή ένδειξη του προβλήματος.

Τι μπορείτε να κάνετε;

  • Eπιλέξτε υδατάνθρακες που αυξάνουν αργά το σάκχαρο του αίματος, δηλαδή υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (γιαούρτι, κουάκερ, χυμός πορτοκαλιού, μπανάνα, ακτινίδιο, σταφύλια, πορτοκάλι, μήλο, φυστίκια) και προσπαθήστε να τις συνοδεύσετε με πρωτεΐνες.
  • Οι φυτικές ίνες (βρίσκονται σε τρόφιμα ολικής άλεσης, στα φρούτα και τα λαχανικά) είναι ένα άλλο χρήσιμο εργαλείο, γιατί επιβραδύνουν την είσοδο της γλυκόζης στην κυκλοφορία του αίματος, μειώνοντας τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.
  • Αν η επιθυμία εμφανίζεται περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα, αντιμετωπίστε την με ένα υγιές σνακ με λίγους υδατάνθρακες μισή ώρα πριν εμφανιστεί η επιθυμία του παιδιού.
  • Περιορίστε τους χυμούς φρούτων ανάμεσα στα γεύματα, διότι ενώ στην αρχή δίνουν ενέργεια μετά φέρνουν πτώση. Αυτό θα στερήσει στο παιδί σας την ενέργεια και θα του δημιουργήσει τη λαχτάρα για τροφές υψηλές σε υδατάνθρακες.
  • Η καφεΐνη έχει την ίδια επίδραση με τους χυμούς φρούτων, γι’αυτό περιορίστε στο ελάχιστο οτιδήποτε την περιέχει (τσάι, καφές, αναψυκτικά, σοκολάτα).
  • Προσπαθήστε να κρατήσετε το παιδί σας μακριά από πειρασμούς: η αποχή από τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες θα είναι ευκολότερη αν αυτοί δεν είναι προσβάσιμοι.

 

Categories : Άρθρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *